Szczegóły oferty pracy

Pracownik Punktu Obsługi Klienta w sklepie firmowym

  • Miejsce: Wrocław (CH: Magnolia)
  • Kraj: Polska
  • Rodzaj pracy: praca tymczasowa

Warunki zatrudnienia

- stabilne zatrudnienie poprzedzone szkoleniem wyjazdowym
- zatrudnienie bezpośrednio u Klienta

Wymagania

– umiejętność organizacji czasu pracy
– komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji z Klientem
– zdolności manualne
– zainteresowanie elektroniką i majsterkowaniem
– mile widziani studenci/absolwenci szkół politechnicznych

Opis stanowiska

– Numer referencyjny: SK/PPO/15/09
– weryfikacja i naprawa usterek telefonów komórkowych zgodnie ze standardami firmy
– obsługa Klientów

Informacje o firmie

OTTO Work Force Polska Sp. z o.o jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Pracownik Punktu Obsługi Klienta w sklepie firmowym