Szczegóły oferty pracy

Technik ds. napraw i obsługi klienta

  • Miejsce: Gdańsk lub Gdynia
  • Kraj: Polska
  • Rodzaj pracy: praca stała

Warunki zatrudnienia

Umowa o pracę tymczasową na czas określony (docelowo zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta)
Atrakcyjne wynagrodzenie
Praca w renomowanej firmie

Wymagania

Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki)
Znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność – warunek konieczny
Umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych – mile widziana
Dobra znajomość obsługi komputera
Znajomość języka angielskiego mile widziana
Umiejętność pracy w grupie
Dobra organizacja pracy
Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
Gotowość do pracy pięć dni w tygodniu (dwa weekendy w miesiącu), w godz. 10-18 lub 12-20.

Opis stanowiska

– Numer referencyjny: SK/TECH/GD/05/2018

Obsługa Klientów z zaangażowaniem oraz zgodnie ze standardami Firmy
Diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów
Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych
Wykonywanie aktualizacji oprogramowania
Testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
Wystawianie ekspertyzy urządzeń

Informacje o firmie

OTTO Work Force Polska Sp. z o.o jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku: Technik ds. napraw i obsługi klienta